Skip to main content

Εισαγωγή στην Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική


duth

Σχετικά με το μάθημα

Ο Κύκλος Μάθησης ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ για τα μέλη ΔΕΠ και το διδακτικό προσωπικό, στοχεύει στην προώθηση της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής και στη δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης, καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης του διδακτικού έργου στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ). Οι ενότητες έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν τους διδάσκοντες, να προβληματιστούν για την επαγγελματική τους εξέλιξη, να καταγράψουν τις ανάγκες τους, να αποκτήσουν και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας, να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν σύγχρονες και αποτελεσματικές εκπαιδευτικές δράσεις.

Ενότητες

A. Η επαγγελματική ανάπτυξη των διδασκόντων σε ΑΕΙ
  • Η επαγγελματική ανάπτυξη των διδασκόντων σε ΑΕΙ
  • Ρόλοι, δεξιότητες και προκλήσεις των διδασκόντων σε ΑΕΙ
  • Δυσκολίες και εμπόδια που συναντώνται στην Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική
  • Κοινότητες Ενεργού Μάθησης και ο ρόλος τους στην Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική
  • Αναστοχασμός
B. Σύγχρονες τάσεις και μαθητοκεντρική μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Σύγχρονες τάσεις και θεωρίες μάθησης
  • Η φοιτητοκεντρική μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Ποια στοιχεία χαρακτηρίζουν τη μάθηση και την "καλή" διδασκαλία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Αναστοχασμός
Γ. Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις/Στρατηγικές/Μέθοδοι στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση διδασκαλίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Διδακτικές μέθοδοι, τεχνικές και καλές πρακτικές στη διδασκαλία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση?
  • Τεχνικές Διδασκαλίας
  • Βαθμολόγηση vs Ανατροφοδότηση
  • Αναστοχασμός

Course Staff

Course Staff Image #1

Κατερίνα Κεδράκα

Καθηγήτρια Επαγγελματικών Δεξιοτήτων των Βιοεπιστημόνων και Δια Βίου Εκπαίδευσης. Διευθύντρια του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι συντονίστρια και ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Δικτύου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής με βασικές δραστηριότητες: μελέτη των εκπαιδευτικών αναγκών του διδακτικού προσωπικού, ίδρυση των Κέντρων Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης, υλοποίηση πανεπιστημιακών παιδαγωγικών σεμιναρίων, διαδικτυακών σεμιναρίων κ.λ.π.

Enroll